Wirtualna sekretarka wykona dla Was czynności podobne do zadań klasycznej sekretarki – różnica polega na tym, że pracuje ona zdalnie z naszego biura przy Bydgoskiej 6 w Krakowie. Kontakt odbywa się mailowo i telefonicznie (standardowo lub przez videokonferencje)
Czym zajmuje się wirtualna sekretarka i komu dedykowana jest ta opcja? Zakres pracy to wszystko, czego Ci potrzeba do obsługi Sekretariatu, nie musisz przy tym zatrudniać dodatkowej osoby z powodu braku miejsca w biurze czy sporadycznego korzystania z tego typu usług.
Możesz z nich korzystać regularnie lub okresowo kiedy zajdzie taka potrzeba. Osoba ta wyręczy Cię w codziennych czasochłonnych i rutynowych pracach, jakie może wykonać za Ciebie.
brak kosztów zatrudnienia pracownika
płacisz tylko za efektywny czas Jej pracy
fakturę VAT, którą od nas otrzymasz, wpisujesz w koszty swojej działalności
płacisz TYLKO za efektywną pracę
nie tracisz zbędnego czasu na poszukiwanie specjalistów
gospodarujesz swój czas na dodatkowe zadania lub po prostu na relaks
oszczędność w zakupie oprogramowania oraz wyposażenia stanowiska pracy dla sekretarki
nie musisz martwić się o urlopy i zwolnienia chorobowe oraz zastępstwo potrzebne w tym czasie